Tyresö

1kommentarer

En gång är ingen gång, men två gånger kan bli en vana. Första gången jag flög så var det till London, jag och en kompis skulle dit för att kolla runt lite. När vi kom till flygplatsen så blev jag lite fundersam över om vi skulle åka med det planet som råkade va det enda på hela landningsbanan. Det var det!!!!!! Ett lila avskavt med någon reklam på sidan. Det skumpade och dånade och stolarna var inte sköna. Men idag var det annat, oj vilken skillnad. Fort går det me, start i Kalmar och så 45 minuter senare är man i Stockholm. Ja ja... allt det vet ni ju naturligtvis redan, men för mig så är det stort. Jag hade turen att få fönsterplats, satt med näsan tryckt mot rutan och kollade ner över vårt vackra landskap. Killen som satt vid sidan om undrade nog va jag glodde på, han kollade konstig. Men å andra sidan är det en viss tjusning att köra me om man har trevligt sällskap.

Kryss i himlen va fort det går att förflytta sig med flyg, om man inte råka mötas mitt på.

Väl framme så blev det valp lådan en stund innan vi fikade. Sedan gav vi oss iväg för att rasta  de stora hundarna.


Valparna fick snutta lite på sin mamma på soldäck (solen saknades) medans Annica och jag fixade rent i valplådan.


Gozzis syster Vassfjärden`s Ella


Annica tränar sina vovvar.


Nu ska jag fortsätta gosa valpar......hör av mig senare.

;-))



1 kommentarer

Johanna

16 Mar 2009 21:28

Lycka att flyga upp! Gosevalparna.. vad stora dom var=)

Kommentera

Publiceras ej