Stelfrusen

1kommentarer

Kom hem från fotboll på Västramark för en stund sedan. Stelfrusna fingar och skallrande skelett. Men efter en stoooooooooooooor kopp te och uppvämd rispåse sitter jag nu vid min datorr och kollar Gert Fylkings vandrarblogg. Igår när jag körde hem från Kalmar mötte jag två reflexklädda herrar, just det, Gert och Robert som var ute och gick. Fick veta att de hade fotograferat en raggarbil nere vid min infart. Så på Gerts vandringsblogg kan man se mitt fina mjölkabord och den gamla vattenkannan som står på. Kolla själva på Gerts Vandrarblogg sidan fem, där ser ni en raggarbil och bakom där skymtar man mjölkbordet. Synd jag inte va hemma kunde ju bjudit på kaffe.

Idag har jag varit ute med Nikon för att se om jag kunde hitta lite objekt att föreviga. Mycket roligt.














Det är kul med bilder. Jag valde att inte skriva några undertexter för att inte påverka betraktaren. Titta och fundera över vad du ser. Skriv gärna en rad eller två, kul att höra vad just DU tycker :->

Snart är det fredag och det betyder jobb. Tänk att det redan gått nio dygn sedan jag jobbade sist. 

Sparka inte av dig täcket för det ska bli kallt i natt också.

Enligt Nalle Puh
Att hjälpa någon är en stor sak att göra.


1 kommentarer

Annelie

20 Mar 2009 12:36

Hej vilka fina bilder! Tack för ditt sms, jag ska kolla upp det=)Kram kram

Kommentera

Publiceras ej