Mini semester

1kommentarer

När jag gick hem från jobbet idag så kändes det som om jag skulle ha långsemester, ska vara ledig i nio dygn. Med tanke på att man ibland inte hinner hem och vända förrän man står utanför dörren på jobbet igen. Ska bli så skönt. Igår gick Gozzi och jag till Lyckeby, det var jätteskönt ute och vårvindar fick nog många att ge sig ut. Jag träffade hundägare, en kattägre som var ute och rastade sin kelgris och andra som promenerande som också verkade njuta av att komme ut. Det är bra att folk rör på sig. Vi gick för att hämta Bettan som skulle bli klar under eftermiddagen. Bettan blev så glad när vi hämtade henne, hon startade nästan innan jag hunnit närma mig startlåset. Spann som en katt och inga missljud från avgasaröret, det lilla som var kvar. Men nu så är hon redo för lite längre turer igen utan att jag får hjärtsnörp så fort man ser en polisbil. Funderar på om jag ska kosta på mig en dragkrok me, kan va mycket bra att ha.


Balder fem veckor från Tyresö ska få besök av mig på måndag.

Gör som Nalle Phu och Nasse
Sjung din själ varm, så bara sätt igång och tiddelipomma lite.




1 kommentarer

Sara H

12 Mar 2009 16:08

hej lotta ska du skaffa en vovve till!



Hoppas allt är bra med dig/Kram

Kommentera

Publiceras ej