Jag måste ha retat gudarna eller gjort något fel......

1kommentarer

Så vitt och fint som det var igår när vi jobbade och så blev det så grått och blaskigt i natt. Men eftersom man inte kan välja så är det bara till att gilla läget, tända ett ljus och så in med lite vedpinnar i braskarminen. En liten runda med Gozzi innan den goa sängen väntar med ett litet korsord och så sova en stund.

Ikväll så håller jag tummarna för Magnus som jag hoppas ska dansa till sig en glassko till sin medaljsamling. Jag tycker att han är en värdig vinnare till årets danstävling för att han hade ju inte de bästa förutsättningarna till att bli en bra dansare. Men han har verkligen visat hur man kan sväva fram på dansgolvet. Magnus har många styrkor inte bara muskelmässigt, bla att han bekräftar sin kärlek till sin fru och hur han hyllar henne för det stöd som är för honom. Starkt att inse. Så jag säger bara, HEJA Magnus.

....och så hoppas jag på lite uppehåll så att Nikon kan följa med på en liten promenad i em. Det är ju alltid något som man kan plåta i skogen.



Funderar på att köpa ett litet hus och pigga upp mig med,


med tillhörande lusthus och liten brygga.

1 kommentarer

Åke

28 Mar 2009 00:10

Hej! Mycket känsliga och berättande bilder, du får ett högt betyg!

Blev inspirerad och satte igång min tecknade bilddagbok. Ett försök till en teckning om dagen...

Kram

Kommentera

Publiceras ej