Från sparkväder till parkväder

0kommentarer

Vilket underbart väder man blev mottagen av i kalmar då jag steg av planet idag.  Solen har nog visat sig i Stockholm me kan jag tänka. Säkert har de små valparna rusat runt på soldäck och tröttat ut sig. När jag kom hem så fick Nikon följa med på stadsvandring, man kan bara njuta när solen tittar fram. D-vitaminbrist... lider nog många av just nu. Jag lider av att mina trumhinnor inte återfått sin naturliga form efter flygresan. Om någon har förslag på åtgärd mottages detta tacksamt innan jag blir tokig. Man vågar ju aldrig mera flyga om man ska behöva utstå denna smärta.

Från sparkväder........


......till parkväder på 35 minuter.
 
Några bilder från Nikons stadsbesök







Jag hoppas på lika fint väder i morgon för då hade jag tänkt ta lite fina bilder på Gozzi.
Sov gott mina kära bloggläsare.

Kommentera

Publiceras ej