Jobbet väntar

1kommentarer

Då var ledigheten över och jobbet väntar, 21.00 börjar jag efter att varit ledig i hela nio dygn. Nu är det bara till att packa in allt i bilen och köra söder över. Solen skiner så man är ju inte så sugen på att städa inne. Men det behövs så det är bara till att gilla läget.


W ville att mormor skulle följa med och bada i stället för att städa.

Nu så är grinden färdig och det kommer att lugna både hundägare och W-föräldrar. Det blev mycket bra och jag känner mig så nöjd över mitt arbete.


Gozzi kollar om det finns något ställe där det går att smita ut.

Nu ska jag koka mig en stor kopp te, sätta mig ute i solen och bara njuta.

Kram kram resten av da´n

...och så bara en liten sak till...

Ungdommen varar mycket längre än ungdommar tror.

:-))

1 kommentarer

Anneie

29 Jul 2009 21:55

Oj va fingrinden blev, helt perfekt! Kram kram

Kommentera

Publiceras ej