Veckans strategier

2kommentarer

Mina tre statergier för denna veckan:
Förbättra mina kunskaper i estetik i måltidsmiljö.
Skriva upp och fördjupa mig i de olika stegen i kvalitetsutvecklingen på mitt jobb.
Göra en undersköterske analys.
Låter kanske inte så roligt, men jag ser fram emot att få detta gjort eftersom tanke nu också kan bli handling.
Jag är så oerhört tacksam:
Över att jag kan röra mig helt obehindat. (har varit hos en brukare som bllivit förlamad och som nu bara kan röra ett finger)
Att jag har Gozzi som tar med mig på alla promenader.
Att mina underbara barn finns.

2 kommentarer

Sofie

14 Jan 2009 22:07

Vad fint skrivet. Det är det som är det fina i livet att man lär sig att vara tacksam över allt bra i ens liv och minska det negativa tänkandet... Det mår vi bättre av som människor. Kram till dig.

Annelie, Andreas och William

15 Jan 2009 10:06

Vi saknar dig!! Kram kram

Kommentera

Publiceras ej