Bara lite om mig själv........

0kommentarer

Lista 01/12

1. Vad har du för bil? Bettan, född 1988 med blåa kläder
2. Vem har du tillbringat minst fyra timmar med idag? Min dotter Emmie.
3. Hur lång är du? 172 cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? På bio idag, Vi hadde i alla fall tur med vädret "igen".
5. Vem ringde du senast? Min arbetskamrat Asta.
6. Vem ringde dig senast? Min son Jimmie.
7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Ringa eller sms spelar ingen roll.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
9. När träffade du senast din mamma? Igår.
10. Vilken ögonfärg har du? Blå gröna.
11. När vaknade du idag? kl 07.00
12. Vilken är din favoritjulsång? Helga natt.
13. Vilken är din favoritplats? Det beror på.........
14. Vilken plats gillar du minst? Att sitta brevid energitjuvar.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag sitter på ett plan påväg till Island.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Att jag behövde gå på toa, vi hade utedass :-). 
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Bion jag var på i kväll.
18. Hur stor är din säng? 110  cm på ena hållet och 200 cm på det andra .
19. Har du stationär dator eller bärbar? Både och.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på.
21. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, men sover bara me två.
22. Vilka länder har du besökt? Danmark, Tyskland, Polen, Frankrike, Holland, Österrike, England.
23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Städer? Bara några byhålor.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor med strumpor.
25. Är du social? Oftast.
26. Vilken är din favoritglass? Mjukglass o kulglass.
27. Har du nån favoritefterrätt? Kladdkaka.
28. Tycker du om kinamat? Ja, jättegott.
29. Gillar du kaffe? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
30. Vad dricker du till frukost?Te och proviva .
31. Sover du på nån särskild sida? Ja, höger.
32. Kan du spela poker? Ja, är nybörjare men har tänkta att bli jäkligt vass.
33. Tycker du om att mysa/kela? Oja.
34. Är du en beroende människa? Ja, av att lönen kommer varje månad.
35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv? Två klasskompisar
36. Vill du ha barn? Har 4 stycken.
37. Kan du några andra språk än svenska? Kan knappast svenska.
38. Har du nånsin åkt ambulans? Ja, ett njurstensanfall och när en närstående hade skadat sig.
39. Föredrar du havet eller bassäng? Havet .
40. Vad spenderar du helst pengar på ? Räkningar, för sedan är pengarna slut.
41. Äger du dyrbara smycken? Ja, mycket dyrbara går ej att ersätta.
42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? Musik och dansprogram.
43. Kan du rulla med tungan? Min?
44. Vem är den roligaste du känner?Kan inte namnge dem alla .
45. Sover du med gosedjur? Nej, men min uppvärmda rispåse som mina döttrar Annelie och Emmie köp till mig.
46. Vad har du för ringsignal? Ringsignal? Här knackar man på dörren!!!!!.
47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Ja.
48. Hund eller katt? Både och.
49. Flirtar du ofta? Det tror jag inte ;-)
50. Kan du byta olja på bilen? Om jag vill så kan jag
51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nej, inte ännu.................
52. Vilken var den senaste boken du läste? Veronika hade bestämt sig för att dö.
53. Vilken är den bästa bok du läst? Tomten som tappade bort julklappssäcken.
54. Prenumerar du på nån tidning? Ja, fototidning.
55. Brukar du dansa i bilen? Har aldrig provat.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix morgon zooooooooooooooooooooooo.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Undersköterske analys.
58. När var du i kyrkan senast? Förra året.
59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? Min slöjdlärare.
60. Hur länge har du tältat som längst? 1 vecka på Bornholm, gör gärna om det om någon vill följa med.

Så där ja, nu var jag klar. Kopiera gärna listan och svara du med! Det vore spännande läsning!

Kommentera

Publiceras ej