Inte Bettans dag, men vår!

5kommentarer

Vilken dag..... Tack Dennis och Sara för arbetet med min dator, kan inte fatta hur bra det blev. Va snällt att ni kunde stanna kvar och vara ett stöd och hjälp för Emmie och mig när vi hamnade i diket. Tack Andreas för du hjälpte mig att byta däcken på lilla Bettan som är lite vingabruten. Tack Glenn för de fina dubbdäcken du hade fixat åt mig, de kom till nytta nu när ett av de andra gått åt skogen. Tur i oturen så gick det bra för oss, men det kunde gått riktigt illa. Emmie fick sladd på min bil när vi körde ut från vår väg och ut på 90-vägen. Det var så halt att det knappast inte gick att stå på vägen, sladden kom oväntat och gick helt enkelt inte att häva trots att Emmie släppte gasade och inte tryckte på bromsen samt att hon försökte parera med ratten. Det var när vi kom över på motsatta körbana som vi såg den mötande bilen som var på väg mot oss, som tur var så sladdade vi över på rätt sida av vägen igen och sedan for vi ner i diket. Gozzis bur blev lite ihopknycklad och Gozzi undrade nog vad som hände. Men han har inga men av det som skedde, han är en tuff kille som är van vid både det ena och det andra. Stackars Emmie, många tankar hinner fara runt i huvudet på få sekunder.  Men allt gick bra till slut och vad är då lite plåtskador.
Kram på dig Emmie, nu är du en erfarenhet rikare.
Jag är så glad över att allt gick så bra.

5 kommentarer

Johanna och Stina

10 Jan 2009 00:41

oj, skönt att allt gick så bra ändå! Pussa lite extra på Gozzi!

Sara

10 Jan 2009 10:43

Och jag är också så otroligt glad att inget hände med er. Vad är väl lite plåtskador i jämförelse. Hu!



Min färd hem till stan gick extremt lugnt för det var ju inte utan att ett par om-tankar passerade genom huvudet.



Kram kram!

Annelie, Andreas o William

10 Jan 2009 13:52

Oh uch vilken tur att allt är bra med er blev så orolig! Kram kram

Emmie

10 Jan 2009 18:02

Skönt att de inte hände något värre i jämförelse mot vad som kunde ha hänt med oss och den mötande bilen och allt. tur i oturen om sagt. men tack för en jättetrevlig dag idag. Kram

Sofie

10 Jan 2009 21:17

Underbart att det gick bra med er tre... Ibland är våra skyddsänglar med oss. Kramar från Fia och Alex

Kommentera

Publiceras ej