Skulle stannat i sängen!!!!!!

1kommentarer


Jag som brukar få tvinga ögonen att stänga sig, fick idag tvinga dem att öppna sig. Jag var så trött att jag fick ta alla krafter som fanns i min kropp för att kunna ställa mig upp på golvet. Men med facit i hand skulle jag stannat kvar i bädden med täcket över huvudet.
Skulle vara på möte kl 13.30 men innan dess skulle jag handla lite som skulle med till Öland. Kom ca 300 meter från hemmet när bilen börjar dra åt höger. Gick ut och såg att däcket var tomt. Neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! Hela skuffen var full av grejer som skulle me upp till Öland och så Gozzi o buren. Jag tog Gozzi och gick hem för att hämta ett däck, just då dök min räddning upp. JIMMIE tack tack tusen tack, för hjälpen. Kom iväg lagom till att nästan missa första mötet. Efter mötet så hämtade jag Emmie sedan hem och fylla på pappas dosett. Så var vi då på väg till Öland och Färjestaden som var vårt första stopp. Trodde jag skulle svimma när jag kom på att jobbnycklarna låg i min väska, så det var bara till att vända. Emmie kom på att vi kan ringa till Andreas så möter han oss och lämnar in de på mitt jobbet. Underbara Andreas kom och räddade oss från att behöva köra hela vägen tillbaka. TUUUUUUUUUUUUUUsen tack!!!!!!!!!!Nu sitter vi här i huset i Egby och äter potatisskruvar och skriver på bloggen och dricker te. Ska snart krypa ner i sängen och kolla på film som vi tog mjed oss.
God natt och sov gott!

Är tacksam över;
Jimmie och Andreas som hjälpte mig idag.
att jag är ledig till söndag kl 21.00.
att jag ska få krypa ner i sängen.

1 kommentarer

Sofie

29 Jan 2009 21:58

Underbart med människor som kan hjälpa när man som mest behöver det. Kan du inte ta lite kort från ditt ölandställe och visa oss i bloggen, skulle vara så kul att se. Kram Fia

Kommentera

Publiceras ej