Let`s dance och potatisskruvar

0kommentarer

Efter en promenad till Lyckeby för att hämta sonens bil, blev jag så sugen på att äta potatisskruvar och dricka en stor eller flera stora koppar te till Let`s dance. Några pengar hade jag naturligtvis inte med mig, för att gå till Lyckeby kom jag på när jag ändå höll på att gå kvällsrundan med Gozzi. Men som tur var hade Dennis ett litet fack i bilen med några kronor och vid nogare undersökning fick jag ihop 15 kr. Så bar det av hemmåt glad i hågen med skruvar och klockan som närmade sig åttaslaget, hann just öppna dörren då det började så teet och skruvarna fick vänta tills första reklamuppehållet. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm va gott!!!


Annelie och Andreas frukt är ju nyttigare förstås.

Ang kvällens dans så hade ju två vissa herrar tur att det inte var någon som skulle åka ut. Tack vare detta så får de kasa runt på golvet en eller två veckor till. Morgan var ju jätteduktig och Laila Bagge sköter sig som alltid, hoppas dessa båda håller sig kvar till finalen. Om jag nu hade fått välja att dansa med någon från Let`s dance hade jag valt Tobias.
Herre Gud!! Tänk att få sväva fram och få känna sig fjäderlätt.
Ja Ja...vad är en bal på slottet????


 Luta dig fram, lägg sedan näsan mot blomman och dra in dess ljuvliga doft.


......och Sov Gott

Kommentera

Publiceras ej