Julutsoparedagen

1kommentarer

När jag kom hem från jobbet idag så var jag hungrig som en varg, så det smakade mycket gott me frukost.



När jag hade ätit va jag pigg och blev bloggsugen. Jag hade först tänkt skriva om något annat än SLC64A - genen, men jag har mött så många pessimister den sista tiden så ämnet var givet. Så kan man inte göra, det går inte, va ska det vara bra för, har du tänkt igenom detta noga, hur ska du fixa detta..... och..... och...... ja ni vet hur det kan låta.
När jag hade bloggat var jag ju inte tröttare precis, men efter lite plockande så hamnade jag isäng till slut, även om jag inte blev där länge. Så när Kevin ovh Linnea kom så steg jag upp, vi fixade fika och pratade lite. Linnea hade en kompis med sig som heter Penny så Kevin och jag roade oss lite med Nikon. Resultatet ser ni nedan.



Alltid lika glad.



Myskillen



Denna fina kreationen ska sitta på mitt huvud när vi ska sopa ut julen. Kevin blev ju hur söt som helst.





1 kommentarer

Sara H

14 Jan 2009 13:12

fina bilder du tar med din Kamera.... Hoppas allt är bra med dig . Sköt om dig...

Kommentera

Publiceras ej