JIPPI!!!!

2kommentarer

Med risk för att bli mulad om jag sticker ut näsan. Jag säger det igen JIPPI JIPPI JIPPI, snö, massor av snö, älskar snö. Hoppas den stannar till 28 mars. Har varit ute massor av gånger idag för att riktigt njuta av den sköna vädret. Stackars människor som åker iväg för att svettas, när man kan göra det hemma med snöskottning. Varenda liten gren, varje litet barr var täckt av snö idag. Barnbarnen åker pulka, det tjoas och glada skratt klingar som ljuv musik i mina öron.


Min trollhassel är förtrollad av änglapulver.

Är tacksam för;
att jag kan skratta och glädjas åt det lilla (Tack Anne-lie E)
änglapulvret
att jag har ett jobb att gå till.

Måste bara få säga
Är man iväg på semester går tiden fort
blir man kvar hemma, får man mycket gjort.

2 kommentarer

Malin

11 Feb 2009 18:23

Jag har tyvärr inte fått min tvättstuga än men jag återkommer när jag fått den. Nu vet jag att möjligheten finns. =)

anne-lie e

11 Feb 2009 20:27

visst är jag glad att ha ett jobb att gå till MEN (som en viss lets dance människa säger) ikväll ä jag jävligt glad att ha ett att gå HEM IFRÅN....

trött,trött. tinnitus och som min gamle morfar alltid sa: ja ä förbi av värk o trötthet.

Kommentera

Publiceras ej