Tapetsera

5kommentarer

När vi hade ätit middag så hade Annelie och jag lite energi över så vi satte igång att tapetsera. N sov och W fick husera med sin pappa. De läste böcker och lekte med sopbilen som jag hade köpt till W. Jag hade rullat små bitar av toapapper som skulle föreställa små blöjor och dessa la han i sin soptunna tillhörande sopbilen. Mycket roligt när alla skulle lukta i soptunnan och säga bläääääääääääääääääääääää. Kiss och bajsåldern. Nej, då! Jag har naturligtvis även hunnit med att gosa med lilla N.


Lilla godingen redan två veckor


W är så söt mot sin lilla syster, pussar och kramar så försiktigt

Nu ska jag ta och sova lite och ladda för att måla i W;s nya rum i morgon, stora killen ska få eget rum.

Sov gott!

:-))

5 kommentarer

Sara

08 Dec 2009 08:32

Snuttar, vilka sötnosar! :)

Har du sett lottningen till DM-slutspelet förresten. Mjällby känns som en lagom utmaning...

Johanna med flock

08 Dec 2009 11:08

MYSPYS!! Mycket orättvist!

Annelie

08 Dec 2009 12:48

Tack för all hjälp vi får med att färdigställa vårat hus, nu känns det som att vi snart kan bli klara =)Längtar redan till fredag! Kram kram

Emmie

08 Dec 2009 15:37

oj oj oj nu var det lääängesen jag satt vid en dator sist. känns konstigt men nu så har jag äntligen hittat hit igen. syns på torsdag!! N är såå söt. kraam

sara

09 Dec 2009 13:59

Vilken sötis ;)

Kommentera

Publiceras ej