Tänk på något roligt

2kommentarer

När jag satt i bilen hem från R-måla igår så lyssnade jag på P3, lysnar alltid på P3 när jag kör långt. Men till saken, då samtalde de om roliga händelser och man kunde ringa in om man hade något kul att dela med sig av. Då tänkte jag på vad jag hade velat dela med mig av om jag hade ringt. Jag tänkte och tänkte och.....så dök en händelse upp och en till och så satt jag och skrattade för mig själv åt händelser som ploppade upp, den ena efter den andra. Barnen har bidragit till många roliga och skrattiga situationen. Jag skulle kunna skriva natten lång om skrattberättelser men för att ni inte ska få nattensömnen raserad så får ni tänka ut något kul som ni själva har varit med om.


Busungarna och glädjespridare

Efter en dag med möten och åter möten avslutar jag den med en god middag och tv-soffmys.

:-))

2 kommentarer

Emmie

10 Dec 2009 18:17

jag rullar o rullar neråt o undrar när den roliga historien skulle börja men sen tog det bara slut. men som tur är så har jag dig här vid sidan av mig just nu o snart ska vi gå ut en runda o så då kan du berätta något kul!!=) kram

patric

10 Dec 2009 18:33

DIF ???? va e de?

Kommentera

Publiceras ej