PLUMS, PLUMS, Plums, plums

1kommentarer

Massor av kläder och varma stövlar är vad som gäller. Gick ner till lillebror på fisktorget för att kolla läget. Jag blev kvar där och sålde lite granar. Så i morgon så finns jag på plats kl 08.30 om ni inte hunnit handla någon gran ännu. Sitter nu med filt, varma sockar och gott te. Försöker att få värme på vissa utstickande delar som just nu är lika kalla som is. Det blir dubbla täcken och mysdress inatt. Så förhoppningsvis är jag upptinad tills i morgon. Annars får jag sätta mig i torkskåpet :-)) . Nikon fick följa med ut idag och lufta sig lite.


Fiskaregumman i snöskrud


Gran försäljning.


Några nätter kallt till så kan man gå på isen

Kan ni fatta att vi kommer att få en vit jul i år. Så mysigt som det bara kan bli.

:-))

1 kommentarer

emmie

22 Dec 2009 01:26

nej jag menade anna ankas jul. det går varje dag på trean klockan åtta. har du missat det? haha de måste du se,hon är ju helt knäpp. uuuuunderbart med en vit jul!! =) ses på torsdag. kramkram

Kommentera

Publiceras ej