Pecan Paj

1kommentarer

Började dagen med en otrevlig signal från mobilen 06.30. Det tog en stund innan jag fattade vad det var som hördes, men den envisa tutandet gjorde mig påmind om varför klockan ringde. Jag skulle hämta sonen som lämnat sin bil på opel och köra honom hem. Det gjorde jag ju gärna eftersom han är så snäll och hjälper mig med Gozzi när jag behöver hjälp. Sedan hem en sväng igen för att ta på mig lite mera kläder, jag skulle ju ner på fisktorget för att hjälpa Thomas med granarna. Vi har haft det trevligt idag trots vädret. Men jag kan säga att jag var inte dåligt blöt när jag kom hem vid sex-tiden ikväll. När jag hade fått upp lite värme körde jag till Maxi för att handla och det var då de ropade på mig. De goda kakorna som låg i en liten ask, Pecan Paj, från Maxis eget bageri. Jag är helt mållös så god var den. En idag och så spar vi en tills i morgon. Mums mums...


Äpple är ju me gott

Nu måste alla lova mig att köra försiktigt i trafiken. Jag vill att ni ska vara rädda om er för jag vet att det finns många som skulle bli mycket ledsna om det skulle hända er något.
LOVA!

Då var det bara en hel dag kvar sedan är det Julafton, med Kalle och &.
......men jag ska jobba, hur kul är det på en skala.....

Sov gott mina kära vänner

:-))




1 kommentarer

Emmie

22 Dec 2009 23:33

ja, det lovar jag att göra. med vinterdäcken på går det som en dans på vägen. men tur att du & jag får ägna några trevliga timmar tillsammans på julafton innan du börjar jobba iallafall =) så ska vi se på kalle o ha mys. och så ses vi ju imorgon med. det ser jag fram emot. kram

Kommentera

Publiceras ej