Lycka

2kommentarer

Idag när Emmie var här så gjorde hon sin mamma så lycklig, inte bara med sin närvaro utan hon berättade att snart var det den mörka tiden över. Det blir jusare igen, tänk, några minuter ljusare varje dag. Kan man bli annat än lycklig. Att titta ut är som att kolla på en gammal svartvit film. Min kropp kräver ljus, sol och Nikonväder.
I morgon är det final i Idol och jag hejar på ERIK, han ska få min röst i alla fall.
Inte nog med detta, jag ska åka till Annelie för att gosa, kolla final, äta sipps (W:s önskan) och dricka gott te.
Men först är det möte, har packat så det är bara till att se till så man kommer ur sängen.
Vem vill du ska vinna?



JAG VILL HA SNÖ

Det lönar sig att lyssna på andra.
Alla vet åtminstone en sak som du inte vet.

:-))


2 kommentarer

patric

11 Dec 2009 14:54

klart de ska bli snö... mycke snö så man kan åka pulka :)

Emmie

15 Dec 2009 12:55

tur att erik vann, för han e ju helt klart bäst! jag vill också ha snö,fast inte riktigt än för jag har inte fått tag i några vinterdäck än.. HJÄLP! kram

Kommentera

Publiceras ej