Lumbago acuta

1kommentarer

Hur kul kan det vara, fick ett litet ryggskott. Har just försökt med ett hett bad och några alvedon. Blev lite bättre. Så nu ska jag prova motion som ska vara jättebra. Det är ju halt ute me, och jag kan tänka mig att det ser kul ut när jag är ute med Gozzi. Ska nog gå och häng mig i trappen, vad hemskt det lät. Jag ska hänga mig i armarna för att räta ut ryggen, ja ni vet. Kan ju hjälp, vad vet jag. Just nu tar jag till alla knep. Hjälper inte detta så får jag prova att vila. Kan ju vara så att det är det som kommer att hjälpa bäst.
Hoppas nu inte det är latmasken som slagit sig till ro i min rygg.
Hu, hemska tanke.



Glädjen börjar i hjärtat och arbetar sig utåt.

:-))

1 kommentarer

Sara

17 Dec 2009 23:13

Säg till om inget av det hjälper så ska du få numret till min ryggdoktor. Hon lagar en på ett nafs. :)

Kommentera

Publiceras ej