Julmarknad

2kommentarer

Nu så är man ledig till nästa söndag, då jobbar jag en natt sedan ledig till fredag. Det ska bli så skönt. Massor av roligt finns framför mig. Idag så ska de sista sättas på plats innan julmarknaden. I morgon och på söndag ska vi vi stå på julmarkande för att saluföra våran blogg i Trions förening samt sälja lite av varje. Vi består av två spelarfruar och så då jag, fotografen. På julmarkanden kommer vi att ha ett litet bord där vi kommer att sälja lite från vårt tomteverkstad. Kolor från spelarfruarnas gottepåse, kakor från spelarfruarnas kakburk, knappar och glasunderlägg från spelfruarnas pysselhörna och så dörrkransar från spelarfruarnas trädgåtdsavdelning. Vi är så mångsidiga i vår lilla grupp och trevligt har vi när vi planera och joxar.


Våra tröjor som vi kommer att ha på oss så att alla kan hitta till vårt gottebord


Vi kommer att sälja fina kransar


Just nu ser det ut så här på mitt köksbord

Så medan ni väntar på att det ska bli lördag och ni får träffa oss, kan ni ju gå in på
www.spelarfruarna.blogg.se

Nu ska jag sova en stund innan det blir kakbak och kransfix

Vem tror du åker ut ur kvällens idol?

Villkorslös kärlek är den stösta gåva
någon kan ge bort eller ta emot.

:-))

2 kommentarer

Malin

04 Dec 2009 12:18

Snyggt!!! Du kan då jobba du. Finemang!



Kram

Fia

04 Dec 2009 13:33

Hej! Har oxå ont i armen och just nu är det en röd svullnad.. Jag hejar oxå på Eric, han är så himla bra. Jag hoppas det står mellan Eric och Tove i finalen. Önskar dig en härligt skön helg. Kramar Fia

Kommentera

Publiceras ej