Jag ser det snöa, jag ser det snöa.....

1kommentarer

Kan ni fatta hur mycket snö det har kommit, dag som natt har det snöat, massor av snö. Bilar kör fast, några kör sakta, andra gasar och sladdar runt på våra vägar, några kör i diket, andra väljer att stanna hemma. Det har jag gjort, valt att stanna hemma, skulle varit på möte nu men jag valde att bli en mindre i trafiken. Ska ju till jobbet senare men då har säkert vägarna hunnit bli skrapade. Världen bästa Jimmie ringe till mig idag efter jag slutat jobba och sa att han kommer ta hand om Gozzi idag så att jag slapp köra fram och tillbaka nu när det snöade så mycket. Tack snälla goa Jimmie. Lovar gottgöra dig på något sätt. Sitter nu och väntar på att det ska komma lite mat ner i magen. Vi får se vad det blir. Den lilla ljusa stund som blev mellan vaken och mörkt hade jag hoppats på att Nikon skulle få jobba lite. Men jag hann tänka, göra några beställningar på knappar, och så var den ljusa dagen borta. Letade efter en snökaosbild som skulle kunna passa en en dag som denna och se vad jag hittade.


Något snöig kan man säga

Nu ska jag linda in mig i mysfilten och läsa lite i boken jag lånade av Sara, sedan ska jag nog träffa John Blund en stund innan jobbet.

Puss och kram
:-))

1 kommentarer

Emmie

20 Dec 2009 22:36

ja usch ja va halt det är ute. jag har varit ute o snurrat runt på vägarna idag med mina sommardäck. totalt livsfarligt. man kan nästan tro att bilen kör sig själv för man har ingen kontroll för fem öre, dessutom råkade jag köra över en stackars hare =( kram

Kommentera

Publiceras ej