Hemma igen

1kommentarer

Hann inte hem innan mötet så jag fick låna kläder av Annelie eftersom jag inte kunde åka dit i träningsoverallsbyxor och spelarfrutröja med tillhörande Trionhalsduk. Känner mig väldigt bekväm i dessa plagg men men just detta mötet krävde lite andra kläder. W;s rum hann jag måla två gånger och så blev det en vända till byggmax för att inhandla mera material till resten av rummen. Det blir så fint och Annelie vill så gärna det ska bli klart så att de kan flytta in i sitt nya sovrum. Jag tog hem en massa färgprover så Annelie har lite att fundera över. Jag kan höra Annelie och Andreas nu när de ska enas om två av tolv färgprover. W;s rum blir i vitt och det bliv så ljust och fint, kul med lite färg på övriga möbler i stället. På fredag fortsätter vi med att tapetsera. W var för söt idag när Annelie väckte honom efter middagsvilan, så fort han öppnad sina ögon så frågade han efter momo. Gott betyg från sötnosen.



Julstjärna

I morgon är det möte igen, massa möten, hela fyra stycken. Så det blir inte mycket annat som hinns med, och så Gozzi promenader naturligtvis. Tur att man har semester. Men först så ska jag sova, mycket och länge.


Varje kung har varit ett hjäplöst litet barn,
varje ek en gång ett ekollon,
varje mäktigt hav en gång en rännil,
och varje imponerande byggnad en gång en ritning på ett papper.
Det viktiga är inte var du befinner dig idag,
utan vart du är på väg.

:-))

1 kommentarer

Johanna

09 Dec 2009 00:05

amen jag ville ju se outfiten!!

Kommentera

Publiceras ej