Fortfarande mätt, jätte mätt

1kommentarer

...passar mig perfekt att äta så mycket så att jag inte behöver äta på ett par dagar. Då hinner man ju massor med annat, (kollade just ut, SOOOOOOOOOOOOOOLEN SKINER) eftersom det tar sådan tid att fixa mat. Idag har jag hunnit en långrunda med Gozzi, fixat till julmarknaden, diskat, beställt färgpatroner och planerat lite inför helgen. Nu ska jag snart träffa Emmie och sedan lämna Gozzi hos snälla Jimmie innan jag drar på jobbmöte och så är det jobb igen. Men vet ni vad............... sedan jobbar jag bara en natt på hela otoliga 14 dagar (nätter). Leeeeeeedig, leeeeeeeeeeedig lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Då blir det barnbarns goz och möte och mycket mycket annat kul, trevligt, mysigt och alldelse underbara händelser.


Så här ser jag ur idag

Vänlighet är det frö ur vilket vänskapen växer,
och där vänskapens planta växer slår snart kärlekens ros ut i blom.

Hörs i morgon och tills dess,
Puss och kram på er.

:-))

1 kommentarer

Emmie

02 Dec 2009 17:36

tack för en mkt trevlig dag med dig som alltid! vi får snart ta en fika så vi kan kolla hur det ser ut i våra kalendrar för resten av året o planera in alla roligheter. bl.a ULLAREEEED!! =) kramkram

Kommentera

Publiceras ej