För det är bara regn hos mig, jag måste ha retat......

1kommentarer

Hela natten har det regnat, allt från dropp dropp dropp till plask plask plask. Vägarna har varit som såpade och vi har glidit fram och tillbaka på vägbanan. Men nu sitter jag här med gott te i värmen efter ett skumbad, kan bara beskrivas med ett ord.
UNDERBART!!!!!

Jag är mycket nöjd med början på denna dagen trotts regn och snöblask, jobbnätterna är över och jag är ledig, ledig, ledig i två hela nätter innan jag går på fyranätterspasset.
Idag ska jag bara vara, njuta av stunden och gå med hunden.
Till kvällen äta något gott och njuta av ett glas vin.

Så har tomten varit på besök, ibland är det svårt att veta vem som gömmer sig bakom luvan men jag tror att det var ganska lätt i år.


Eller hur?

Läste mitt årsastro för 2010.
Med stora bokstäver kunde man läsa "Plötsligt är det du som är i täten". ?
Det är min karriär & pengar det hela handlar om. Jag skulle få hjälp med att utmana min uthållighet och det goda resultatet av mitt initiativ var att det blir en ännu större sporre och plötsligt är det jag som är i täten. Då gäller det att hålla fanan högt.
Årets höjdpunkt skulle vara de heta sommarnätterna som jag skulle få uppleva.
Där ser man.....något att se fram emot.
Har ni hört om det ska bli en ovanligt varm sommar?

:-))


1 kommentarer

patric

26 Dec 2009 20:46

står de så ... så e d nog så :) fasen vilket grymt kort d va riktigt snyggt :) go fortsättning o så

Kommentera

Publiceras ej