dan före dopparedan

1kommentarer

Uppesittarekväll hemma hos Glenn med god mat och paket, dan före doppardagen, innan jobbet kallade. Blev så trött efter maten att jag tyckte att 10 timmar innan sömn var vääääääääääääääääääääääääääääääldigt långt. Men natten gick och efter en god frukost så bar det av till sängen. Men jag drömde bara en massa så jag vaknade hela tiden, om vad jag drömde ska jag skriva om en annan gång. Det fick bli en runda med Gozzi och så hem för att vänta på att Emmie skulle komma och fika sedan lite Kalle Anka.  Emmie hade med paket och blommor. Så satt vi där och hade det så mysigt man kan ha på julafton utan hela stora familjen. Nu så dricker jag av julklapps teeet jag fick av Emmie och äter på en chokladmuffins. Snart är det jobb igen och det är ju så det är ibland när någon måste jobba. Jag är ju gärna ledig på julen och jobbar gärna nyår. Men i år fick det bli såhär.


Tomtens ren som väntade så snäll medan Tomten delade ut julklappar

Ha en trevlig kväll med nära och kära.

GOD JUL!
:-))

1 kommentarer

Emmie

26 Dec 2009 18:11

tack för en trevlig och mysig stund på julafton. kram

Kommentera

Publiceras ej