Och så var det bara två nätter kvar.

2kommentarer

Två nätter jobbade och två kvar sedan om jag har tur är jag ledig två innan jag går på nyårsafton. Det viktigaste för mig är att få va ledig på julafton. Det går bra att jobba många nätter i sträck, hellre det än enkelnätter. Nattens timmar går fort och det är så gott då man kommer hem på morgonen och äter frukost går en sväng med hunden sedan krypa ner i goa sängen och läsa lite. Just nu läser jag Damen med enhörningen av Tracy Chevallier, en bra författare. Denna boken är lite svårläst för den innerhåller så många långa och svårlästa namn som tex Chateau d Arcy, Jean d Alencon, Charles de St èmilion osv ... Men handlingen är bra så författaren är förlåten. Det har blivit många böcker nu sista tiden, har kommit in i en bok-läsa-lust-period.

...och så en liten bild naturligtvis, W provgår sin pappas skor.

2 kommentarer

Fia

27 Dec 2008 22:29

Haha, han är ju för söt. Han provade Alex skor oxå, men även de var något för stora. Ha en bra kväll. kram Fia

Johanna och Stina

27 Dec 2008 22:52

sötungen!!

Kommentera

Publiceras ej