Arg papptallrik!

2kommentarer

Vilken tur att någon som tyckte att någon stått för länge parkerad råkade ha en papptallrik med sig. Någon hade sedan slängt iväg papptallriken på gatan. Tyckte kanske det inte fanns fog för en arg tallrik. Jag tänkte skoja med sonen att den satt på min bil. Kom sedan på att han hade ändå inte trott att jag stått så länge på samma ruta att jag retar upp någon. 

(null)

Det har fallit mera snö i staun idag. 
Det retar alltid någon 😂.

(null)

Hoppas det inte ska regna på fredag!!

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

18 Jan 2024 18:12

Att någon bara orkar bli så irriterad att ett argt meddelande måste lämnas. Kanske var en tillsägelse motiverad men irritation för relativt små problem påverkar nog den irriterade mest. Snö är alltid en källa till irritation för en del. Jag slipper bli irriterad och mår säkert mycket bättre än alla som är arga :D
Kram

Micke

20 Jan 2024 09:46

Haha, ja, en papptallrik kan man ha till mycket.
Mycket snö nu, samma här således även idag, men vackert är det ju trots allt.

Ha en jättefin lördag nu.

Kommentera

Publiceras ej