Mellokväll❣️

4kommentarer

Bästa gänget att kolla på mello med. 

(null)

Innan Mellokväll började hemma hos minsta dottern så käkade vi tacos hos mig.

(null)

(null)

Kvällen vinnare av mellotipset som faktiskt blev full pott och den enda vinnaren var N. (Närmast till vänste på fotot ovanför). Synd att hon inte oddsade, då hade nog pengarpotten varit något större. 

(null)

Grattis till Loreen som gjorde ett fantastiskt 
framträdande. 
Överlag var det många bra låtar ikväll. 
Och vi hade det mycket trevligt 💕


4 kommentarer

Micke

12 Mar 2023 13:25

Tacos är ju en bra start på en sådan kväll, gott och näringsrikt. ;)
Förstod här att Loreen skulle vinna även om jag lite hoppades på Nordman, men bästa numret vann ju trots allt.

Ha en fin eftermiddag,

Ibod11 - Ingrid

12 Mar 2023 18:03

Ni går verkligen all-in. Jättekul :D Vilken stämning det måste ha varit och magarna blev nog också nöjda. Grattis till N som tog hem storvinsten. Bra tippat! Loreen var nog självklar som vinnare men jag tycker att det fanns fler bra bidrag.

Ibod11 - Ingrid

12 Mar 2023 18:04

Ni går verkligen all-in. Jättekul :D Vilken stämning det måste ha varit och magarna blev nog också nöjda. Grattis till N som tog hem storvinsten. Bra tippat! Loreen var nog självklar som vinnare men jag tycker att det fanns fler bra bidrag.

Ibod11 - Ingrid

12 Mar 2023 18:30

Ni går verkligen all-in. Jättekul :D Vilken stämning det måste ha varit och magarna blev nog också nöjda. Grattis till N som tog hem storvinsten. Bra tippat! Loreen var nog självklar som vinnare men jag tycker att det fanns fler bra bidrag.
Kram

Kommentera

Publiceras ej