Alla gillar inte cirkus!

3kommentarer

När cirkusen kom till stan så beställde dottern biljetter till oss. Dottern och N är galna i cirkus, men det var visst inte Mini. Redan i första aktern ville han gå. Med mycket övertalning stannade han i mammas famn med näsan intryck i hennes hals, trots hundar, hästar, akrobater och jonglörer. Han kikade fram ibland med en missnöjd min. 
Som tur var så togs det lite foto innan ögonen blev rödgråtna med tårarna rinnande ner för kinden. 

(null)

(null)

I andra aktern tog Mini och jag bussen hem, han skulle verkligen inte vara kvar. 
N fick träffa Clownen när vi åkt. Mini tyckte den var läskig och hemsk.  Jag tyckte att han såg snäll ut. 

(null)

Buss var mycket roligare att åka. Fotot är från när vi åkte till cirkusen. Hem satt han klistrad i min famn. 

(null)

Nästa gång åker nog N och dottern själva på cirkus 🎪. 

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

29 Jun 2023 18:35

Stackars liten men jag förstår honom när det gäller clowner. Jag gillar inte heller dem. Vad snällt att du förbarmade dig och åkte hem med honom. Fina bilder blev det i alla fall :D
Kram

Micke

01 Jul 2023 13:57

Har varit på cirkus en gång när jag var liten, minns det som väldigt roligt men idag vet jag inte riktigt om jag skulle vilja gå.
Åker nog hellre buss jag med. ;)

Ha en fin kväll.

S

01 Jul 2023 17:32

Jag tycker också att cirkus kan vara lite småläskigt, så Mini har min sympati. Kanske blir annorlunda när han växt på sig lite, vem vet. Men det verkar även finnas rätt gott om vuxna som har clownskräck, så det får man respektera. Som vanligt ändå fina familjebilder. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej