Kräftskiva/födelsedagskalas!

0kommentarer

Årets kräftskiva avnjöts i helgen. Ett av mina barnbarn fyller år nästa vecka så då brukar vi passa på att köra en kombinerad kräftkalasträff med barn och barnbarn. Trevligt och gott! 
Två kräftor, många räkor och två olika sorters paj och massor av sallad slank ned med lätthet i magen. Förut åt jag många kräftor men nu gillar jag räkor bättre. Västerbottenostpaj är ju det bästa på kräftskivan. I år gjorde jag det enkelt för mig, köpte en i butiken. Den var mycket god. 

(null)

Här är kusinerna laddade för kräftskalning. 

(null)

Inte utan att vi skrattar åt mini, varje gång vi skulle ta ett foto på honom åkte pekfingret in i näsan. Det blev nog bara en kul grej av det eftersom vi roades av hans tokighet. 

(null)

Alltid kul att träffas med barn och barnbarn. 

♥️

Kommentera

Publiceras ej