Känslan innan skrapet!

2kommentarer

Ibland köper jag en trisslott, alltid nummer tretton. Lotterna brukar hänga i ett numrerat snöre ovanför huvudet på kassörskan. Naturligtvis så är ju detta ett försäljningsknep för att locka kunder att falla för frestelsen att köpa en lott. För egen del så faller jag för frestelsen någon gång emellanåt. 

(null)

Jag älskar den där känslan som infinner sig innan lotten är skrapad. Fantasin svävar iväg och jag har nästan hunnit säga upp mig och beställt resa till Australien innan lotten är skrapad. 

(null)

Jag har inte sagt upp mig och det närmaste i resväg som är planerat är en tripp till öland. 
Vilken tur att den trippen inte hänger på en vinst på en trisslott 🤩.
Trevlig fredag! 

2 kommentarer

Micke

14 Apr 2023 12:58

Man lever ju på hoppet, absolut.
Har några vinster hängandes på kylskåpet, hoppas det kan ge en högvinst vid inlösen. :)

Ha en fin helg nu.

Ibod11 - Ingrid

14 Apr 2023 18:07

Det händer att jag också köper en trisslott men jag hamnar inte i samma drömvärld som du. Skrapandet går snabbt och med minimal förväntan men ditt sätt låter mycket roligare :D Fortsätt drömma och bättre lycka nästa gång. Öland är absolut inte det sämsta resmålet och din mysiga stuga är en pärla :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej