Kan inte annat vara än nöjd!

1kommentarer

Trots mycket just nu så har jag ändå kunnat njuta av en helg helt i min smak. . Avkoppling, familjehäng och snökaos. 
Helgen började med övernattning på Ronnebybrunn. Trerätters med fantastiskt trevliga vänner. 
Ingefärasglaserad lax med smulad kavring.

(null)

Kalvytterfile med ugnsbakad potatis. 

(null)

Citruscheesecake med honungstopping, blåbär och en uns syrlig sås.

(null)

På lördagseftermiddagen var familjen samlad hos dottern. Vi blev lite överrumplade av snökaoset som kom hastig på. Minste sonen fixade dubbdäck på två av bilarna så att vi kunde ta oss upp till Kalmar, eftersom jag inte lämnade hotellet förrän 13.00. 
Mys och god mat väntade på oss då vi kom fram. 

(null)

Sååååå mycket snö det hade kommit, värre och värre blev det ju närmare Kalmar vi kom. 

(null)

Mini gosade mest med katterna som nu är omdöpta till Pelle och Maja. Annars heter de Zingo och Hubbe. 

(null)

(null)

Idag söndag blev det pulkabacken och nu har även jag dubbar på bilen. 

(null)

(null)

Tacksam och nöjd,
 nu kommer jag att somna gott 🥰

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

21 Nov 2022 18:30

Jag förstår att du mådde gott och var både nöjd och lycklig efter den trevliga och mysiga helgen :D Snön skulle jag gärna vilja ha här också men den kommer nog tids nog. Roligt för er att få åka pulka och ha kul i vintervädret. Det kom väldigt plötsligt hos er efter väldigt varma temperaturer för bara en vecka sedan. Vad perfekt det blev för de två kompisarna i kartongen :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej