Första advent!

0kommentarer

Jag har lite svårt att hänga med att det redan var första advent igår. Allt har liksom rusat på i hundra nittio hela november känns det som. 
Helgen började bra med firandet av trettonåringen.  N går i skola inne i Kalmar så det är perfekt att  ta bussen till  Karlskrona där mormor mötte upp. Hon hittar i och för sig hem till mig men det är så mysigt att stå på centralstationen och vinka. Förväntansfull tjej som steg av bussen, önskan var restaurang sedan skräckfilm på bio. 

(null)

(null)

Filmen var ruskigt spännande, inte utan att vi satt en bra bit ovanför stolarna ibland när det var som kusligast. Som tur var så släppte känslan när filmen var över annars hade vi aldrig vågat gå genom stan på väg hem. 
En stake har jag hunnit med att sätta upp i mitt oputsade fönster. Jag tror minsann att det blir jul ändå. Men enriset är tänt iallafall. 

(null)

(null)

Då var det måndag och min lista är full av måsten. Först en stund i sängen efter natten jobb. Tur jag är ledig några nätter nu. 

Kommentera

Publiceras ej