Då gör vi ett nytt försök!

3kommentarer

Mitt inlägg som jag skrivit på en bra stund och var så gott som klar med bara försvann. Väldigt irriterande. Det var inget speciellt egentligen men alla inläggen med barnbarnen är ju roligt att ha sparade. Så nu blir det lite bilder istället. Är på jobbet och det brukar börja larma vid denna tiden. Hur som så har jag haft två mysiga dagar med några av mina små älsklingar. 

(null)

(null)

(null)

Idag har vi varit på busfabriken, väldigt uppskattat tyckte mina älsklingar. 

(null)

(null)

Plikten kallar!
Lika bra jag kilar vidare 😅

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

27 May 2022 17:19

Fy, vad irriterande när något man skrivit på bara försvinner. Men bilder säger väldigt mycket och de här härliga bilderna visar att ni hade det underbart :D
Kram

Anki

28 May 2022 07:09

Verkligen irriterande när tekniken strular!
Härliga bilder vittnar om trevliga stunder med barnbarnen!
Ha en fin helg!
Kram

Micke

28 May 2022 11:31

Underligt och väldigt irriterande när något man skrivit på en stund bara försvinner, har hänt några gånger under de 16 år jag har bloggat, hujeda mej.
Barnbarn är ju änna "grejen". :)

Ha en fin lördag.

Kommentera

Publiceras ej