Årets häckklippning avklarad!

1kommentarer

Syrenhäcken som jag har runt delar av min tomt på ön är nu nyfriserad. Alltid lika skön känsla när det är gjort. Bästa lillebror med sin duktiga dotter stod för klippningen och jag fixade så att klippet kom till släpet. 

(null)

(null)

(null)

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Näktergalen drillar natt som dag. Vi har underbara dagar på ön. Vi har hunnit med allt från jobb till skön avkoppling. Första grillen blev kvällens meny. 
Nu har mina fixare åkt hem och jag fortsätter med annat. 
Kolla vad jättelöken (Allium) vuxit.

(null)

(null)

Önskar er alla en fin dag 🤩

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

06 Jun 2022 21:12

Åh, vad roligt när jag nu kan se allt framför mig och veta hur helheten ser ut :D Men tänk vad dumt att jag inte tog ett enda foto. Jag borde ha tagit fram kameran när du fotade mig på slutet. Men då var jag så inställd på att åka och innan dess var det så mycket att se och prata om så jag kom inte på tanken att fota. Väldigt synd...och dumt. Men jag får allt i dina foton i stället. Och minnet funkar ju fortfarande skapligt :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej