Början på grönt kort!

2kommentarer

Golf är något som många sysslar med
nu för tiden, gammal som ung. I helgen fick jag förmånen att testa på med hjälp av sonen. 
Det viktiga är att lära rätt från början och då behöver man hjälp så att man står rätt och håller armarna intill kroppen. 
Skulle vara kul att testa lite mer på riktigt, men det får vara till ett annat år. Just nu finns det inte någon tid över för golfandet i min agenda. 

(null)

(null)

Lite så här på skoj hinner jag alltid med!
Trevligheter är ju alltid uppskattat 😍

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

19 Jul 2022 18:32

Vilken tur att sonen kan hjälpa dig så att allt blir rätt från start. Kanske blir det golf för hela slanten för din del när du har en stund över. Jag har aldrig lockats av någon annan golfsport än minigolf och det är jag riktigt usel på. Ska nog inte försöka mig på en sen karriär med boll över huvud taget :D
Kram

Gittan

22 Jul 2022 19:50

Det är kul med golf men det tar ju sin tid också. Vilka fina stenar ni målat så kreativa. Kram

Kommentera

Publiceras ej