Mini och jag

4kommentarer

När mamman ligger nerbäddade med hög feber i ena delen av soffan och det största barnbarnet på den andra sidan då finns det inte utrymme för en aktiv tvååring. Eftersom jag varit ledig några nätter nu så har jag fått den stora äran att gå långpromenader, gosa och massor av lek. 

(null)

Hundar, lastbilar och pippifågar är mest intressant att titta på när vi har gått våra rundor. Den fina svanen trodde nog att vi hade godsaker med oss när vi stannade för att titta på andra fåglar. 

(null)

Förskolebarnen hade satt upp små hotell till stans gäster. De uppskattas säkert av många båda stora som små insekter. 

(null)

Både Mini och jag är nöjda med
dagarna tillsammans🥰
Dottern och N mår mycket bättre nu. 

4 kommentarer

S

27 Jan 2022 02:36

Så fint att mormor kan rycka in och leka när det behövs. Kan tänka mig att det blir aktiva stunder med en pigg tvååring. Skönt att sjuklingarna är på bättringsvägen.

Kram!

Anki

27 Jan 2022 07:03

Tur du finns där för dem och kan ställa upp - och säkert härligt för dig att få lite egentid men Mini.
Så fina insektshotell förskolebarnen gjort :)
Skönt att se att sjuklingarna är på bättringsvägen.
Ha en fin torsdag!
Kram

Ibod11 - Ingrid

27 Jan 2022 16:05

Vad bra att det sammanföll så bra att du kunde vara behjälplig som upptäckarkompis åt minstingen när sjukdomen slog till. Kul både för dig och Mini :D Bilden på svanen är så fin och den på Mini också så klart. Bra att förskolebarnen får känna sig delaktiga att hjälpa insekterna. En viktig uppgift.
Kram

Micke

27 Jan 2022 20:00

Fint att kunna bistå förstår jag, och trevligt var det väl också, bra kombination.

Svanar är fina djur de, så stolta och fina på alla vis.

Ha det bäst. :)

Kommentera

Publiceras ej