Tackar, tackar!

1kommentarer

Ett brev på posten med värdecheckar som tack och uppmuntran för gott samarbete under pandemitiden låg och väntade i postfacket. Dessa pengar är en del av ett stödpaket som finansieras av kommunstyrelsens utvecklingsreserv. Värdecheckarna har två goda syften. Ett nämnde jag innan och det andra är ett stöd för ökad omsättning hos de lokala näringslivet. 

(null)

Jag har inte bestämt mig ännu vem mina värdecheckar ska gynna, det kan blir det något ätbart. Vi får se, troligtvis slutar det med att jag använt de till något helt annat. 
🙏

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

08 Apr 2022 18:11

Vad trevligt med ett extra tillskott som kanske ger lite guldkant på tillvaron :D Jag vet ju inte om du är nöjd med den gåvan eller om du hellre hade velat ha fler arbetskamrater, bättre tillgång till skyddsutrutrustning eller bättre betalt men det är i alla fall ett litet tecken på uppskattning. Hoppas du hittar något trevligt att lägga pengarna på :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej