Sjukstuga!

1kommentarer

Legat nerbäddad i tre dygn, med feber, huvudvärk, illamående och ont i varenda led i hela kroppen. Det var väldigt längesedan jag var så har sjuk. Nu ikväll har jag fått i mig lite att äta. Inte för att jag var hungrig utan mest för att jag behövde något till livs. 
Känner mig något bättre ikväll faktisk, så jag ska nog kolla lite på iPaden. Det finns väl alltid något program som jag vill se. Haft så ont i ögonen så det har inte gått att kolla verken på iPaden eller mobilen. Så det kan man väl ändå se som ett friskhetstecken. 
Det piggar alltid upp med en gosig bild på Tindra och N. De har verkligen funnit varandra. 

(null)

Trevlig fortsättning på
den långa fredagen 🐣


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

16 Apr 2022 18:21

Ojdå, jag lider med dig för att vara så sjuk är inget man vill vara med om <3 Skönt att det i alla fall är lite bättre nu. Det låter som en riktigt jobbig influensa...eller kanske covid. Men du kanske har testat dig. Fint att få så gulliga bilder som uppmuntran :D
Jag skickar en stor, varm kryakram <3

Kommentera

Publiceras ej