Fruktsallad med extra allt❣️

1kommentarer

När mamman och pappan jobbar har farmor turen att få umgås med denna lilla godingen. 
Efter hämtning på förskolan var vi både lite sugna på att fixa något gott att äta. 
Jag behövde bara luta mig tillbaka för att invänta eftermiddagens mellanmål. 
Fruktsallad är alltid gott.

(null)

(null)

Kokta ägg tackar jag inte nej till.

(null)

Hamburgaren fick jag inte smaka, kanske var den extra god.

(null)

Efter allt gott blev vi lite slöa. Vad passar då inte bättre än en liten lässtund….

(null)

… och så var vi pigga igen. 

(null)

Nu är jag goseladdad 🥰

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

06 Apr 2022 19:23

Vilken lyx att bli serverad både fruktsallad och kokta ägg men synd att du blev utan hamburgare :D Ni verkar ha haft en härlig dag. Jag tycker inte att hon hittade en särskilt skön läsställning men hon verkar ha trivts med den.
Kram

Kommentera

Publiceras ej