Då var det afton!

3kommentarer

Valborgsmässoafton 2022 och det på en lördag. Som så många andra aftnar så ska jag sova bort denna. Jobbhelg igen för min del annars hade jag mer än gärna stått vid någon brasa någonstans och värmt mig. Eld och brasor i ordnade former är verkligen min grej. 
Förhoppningsvis så sover jag inte bort hela dagen. 

(null)

En och annan vårsång lär det iallafall bli. De brukar bjuda på skönsång på tv och det vill man ju inte missa. En av mina favoriter är "vintern rasat ut bland våra fjällar" och naturligtvis "o hur härligt majsol ler" 

(null)


Jag älskar våren ❤️

3 kommentarer

Micke

30 Apr 2022 14:14

Jag älskar verkligen brasor, ja, eld i största allmänhet, på ön jag bodde som barn hade vi ju både påskfyrar och valborgseldar, riktigt fint.

Hoppas du vaknar i tid då....ha en fin valborg trots arbete.

Ibod11 - Ingrid

30 Apr 2022 19:02

Jag fastnade och blev alldeles lycklig vid den första bilden. Den stigen vill jag också gå på och njuta av alla vitsippor. Sååå vackert!
Jag hoppas att du får njuta av både brasa och vårsång via tv:n
Kram

S

01 May 2022 09:52

Just lukten av en brasa tycker jag så mycket om (fast det fastnar i hår och kläder!) Nog är det sanslöst vackert just nu med alla vitsippor. Hoppas du fick din dos skönsång. Det är allt speciellt att höra Vintern rasat ut. Glad maj och kram!

Kommentera

Publiceras ej