Min månad!

2kommentarer

September är fantastisk!
Finns många fina och alldeles fantastiskt 
månader under ett år
men med september är något alldeles speciellt. Inte bara för att det
råka vara min månad utanför att den
har så mycket att annat att erbjuda. 

(null)

Ikväll tände jag ljus. Så mysigt med en stor 
kopp te och en knäckemacka med något 
gott pålägg. Kvällsmyset i stugan är ljuvligt. Idag har jag grejat med 
lite av varje. Upptäckte att någon tycker om vindruvor. 

(null)

I morgon ska jag fortsätta med min skrapmaraton. Två dagar till med intensiv skrapning. Såååååå tråkigt. Vet att jag borde fått det gjort i augusti, men det har varit så mycket annat. Helt ärligt så har jag sett till att ha mycket annat att göra. 

(null)

Vädret kommer jag inte att klaga på.

(null)

Nu är det sängdags, 
ju fortare desto bättre. 

2 kommentarer

Anki

02 Sep 2021 06:57

Kan bara hålla med! September är en underbar månad!
Hoppas det inte det är Eddie som äter upp vindruvorna ... de kan ju tyvärr vara giftiga för hundar ...
Här behövs regn, men jag förstår din glädje över kommande soliga dagar!
Ha det gott!
Kram!

Ibod11 - Ingrid

02 Sep 2021 18:52

Jag gillar också september och nu väntar jag på de där härliga höstdagarna med mycket färg och hög luft. Kanske lite frost också :D Jag tänder också ljus på kvällarna och jag ler lite nu när jag läser om dina knäckemackor. Jag fick ju se lite av hur mycket du gillar dem :D
Men vem är det som är vindruvetjuv. Kan det vara en fågel eller kanske du har gått i sömnen? Synd om det inte blir kvar några åt dig.
Kram

Kommentera

Publiceras ej