Vilken härlig kväll❣️

3kommentarer

I helgen var jag och mina döttrar på restaurang. Så trevligt och mysigt på alla sätt.    Det var ju evigheter sedan man var ute i folkvimlet. Till saken hör att jag fick ett presentkort av dottern då jag fyllde år som det var dags att nyttja. Det är väldigt lätt annars att tiden bara rullar på. 

(null)

(null)

Innan vi käkade  så var vi på bio. Filmen var väldigt bra och jag kom på mig flera gånger att jag blev helt snurrig i huvudet av att jag nästan glömde att andas.  Jag tror ni kan gissa vilken film vi såg. 

(null)

(null)

Kvällen avslutades hemma hos dotter.
Tusen tack mina älskade döttrar 
för en oförglömlig kväll. 

❤️

3 kommentarer

S

19 Oct 2021 01:48

Men så mysigt det ser ut. Härligt att få gå ut och äta gott med de närmaste. Bio är ändå något speciellt ändå, och Bond-filmerna ses med fördel på stora duken. Jag har inte sett den nya, men jag råkade precis ha en gammal Bond-låt i hörlurarna, passande ljudtema till din bild. :)

Kram!

Ibod11 - Ingrid

19 Oct 2021 18:50

Vad underbart att kunna gå ut på både restaurang och bio och känna att livet återgår lite grann till hur det var :D Vilken härlig kväll ni fick och jag förstår att det var extra kul att få uppleva den tillsammans med döttrarna.
Kram

Anki

20 Oct 2021 08:00

Ser ut som en perfekt utekväll! Så trevligt med både bio och restaurangbesök!
Ha nu en bra onsdag!
Kram

Kommentera

Publiceras ej