Jag har iallafall inte Corona.....

3kommentarer

.... men magkatarr, munsår och ryggskott. Magkatarren och munsåret kan ju ha en viss koppling till varandra men var tusan har ryggskottet med det här att göra. Akuttid bokad på onsdag hos en väldigt duktig kiropraktor. Kanske borde jag boka tid på vårdcentralen också eller helt enkelt stressa mindre. När det gäller ryggen så har jag fått en övning som ska göras fyra gånger om dagen, det tar ca en kvart varje gång. Ingen jobbig övning, jag blir inte ens svettig. Jobbnatten gick bra trotts allt, så jag ska nog fixa en till. Enligt 1177 så är det inga problem att jobba så länge man inte gör några tunga lyft, så i det här fallet så litar jag på att det är så. Eftersom jag är bättre idag än i går så är hoppet stor att jag är ännu bättre i morgon. Försökte hitta ett passande foto till inlägget. Den här blev väl bra?

(null)

Önskar er en finfin söndag 🤩


3 kommentarer

S

10 Oct 2021 12:16

Oj, ja det var en passande bild...
Hu, det låter inte roligt, men en bra kiropraktor låter rätt, och sådana där övningar kan hjälpa en hel del ibland. Avslappning förstås, men det kan ju vara lättare sagt än gjort... Krya på dig, och jag håller tummarna för att det är på bättringsvägen.

Kram!

Ibod11 - Ingrid

10 Oct 2021 20:17

Men oj, vad mycket du drabbas av samtidigt. Magkatarr är inte att leka med och kräver kanske en lite ändrad livsstil med mindre stress och kanske gäller det munsåret också. Ryggskott brukar tack och lov gå över efter någon vecka men det är nog så jobbigt under tiden. Skönt att det funkar att jobba i alla fall. Jag håller alla tummar för snabb tillfriskning från alla dina krämpor.
Kryakramar <3

Erika

11 Oct 2021 20:49

Ryggskott som är så hemskt! Kryakrya!!

Kommentera

Publiceras ej