Busfabriken med busiga barn!

3kommentarer

Efter en härlig helg på ön med skördefest och trevliga vänner samt en jobbnatt så var det lika bra att köra på medans jag hade ångan uppe. Det var ju inte så att jag behövde tvinga de här båda att hänga med till busfabriken när jag föreslog det idag. 

(null)

I fyra timmar sprang vi runt till de olika aktiviteterna, de klättrade, hoppade, kröp medan vi skrattade halvt ihjäl oss. Naturligtvis blev det båda mat och glass under dessa timmar, så hungriga behövde vi inte vara. Diniosarien behövde inte heller förbli hungrig efter vårt besök. 

(null)

(null)

Att gömma sig för mormor var ju väldigt roligt naturligtvis. Efter som de där båda busfröna var mycket påhittiga med att hitta bra gömställe och de skrattade väldigt gott när jag yrade runt för att leta. Ser ni några barn?

(null)

Det gjorde inte jag heller, men här var de.

(null)

Bollar verkade båda gilla för var de inte i bollhavet så sprang de till bollrummet, med mig efter sig i hälarna. 

(null)

(null)

Jag tror nog att de där båda somnade rätt så kvickt ikväll., kanske även jag.

(null)

❤️



3 kommentarer

Anki

05 Oct 2021 07:05

Alldeles , alldeles underbara gladbilder från äventyret i Busfabriken!
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram

Ibod11 - Ingrid

05 Oct 2021 15:08

Undrar vem som hade roligast, mormor eller barnbarnen :D Ni hade säkert lika kul allihop och jag sitter också här och ler stort åt alla härliga bilder. Men jag trodde att bollhav kanske inte skulle vara kvar nu. Kul ändå att det fanns så att mormor fick leta lite.
Kram

S

07 Oct 2021 11:48

Åh, så härligt att få mysa och busa med de små liven. Låter som att det var en lyckad utflykt! Undrar varför det alltid är lika populärt med kurragömma?
Kram!

Kommentera

Publiceras ej