Barnens slott!

3kommentarer

Inför sommarens aktiviteter på Borgholms slott 2022 kan man se dessa tre tjejerna pryda reklamaffischer och broscher. Fotona tog i slutet på augusti då det ännu var varmt och skönt ute.  De två översta av mina barnbarn är syskon och så är det kusinen längst ner. N ska fylla tolv i november och E och N fyllde nio i april. Tvillingkusinerna som de kallar sig eftersom det bara skiljer tjugofem timmar dem emellan. 

(null)

Både jag och mina döttrar var inbjudna för att gå med och titta på då fotografen kröp omkring för att få till de bästa fotona. Många foton blev det i alla möjliga miljöer.

(null)

Mormors hjärtan ❤️❤️❤️



3 kommentarer

Micke

30 Oct 2021 12:55

Kul att de är med i reklamen där, förstår att du är stolt, det hade jag också varit.
Borgholm har jag aldrig besökt, kanske borde vara något för framtida aktiviteter.

Ha det jättefint nu.

S

30 Oct 2021 17:37

Vilket trevligt minne att kunna plocka fram när höstvindarna viner runt knuten. Ett fint gäng som säkert kan locka turister. :)

Ha en bra söndag och kram!

Ibod11 - Ingrid

30 Oct 2021 17:56

Jättekul att de fick vara modeller i broschyren :D Vana har de ju från alla foton du har tagit och jag är säker på att alla parter var helnöjda när det var klart.
Kram

Kommentera

Publiceras ej