Vädersjuk!

3kommentarer

När jag passade minsta barnbarnet en stund igår låg deras vädersjuka katt helt utslagen under hela mitt besök. Han sover konstant när det är skitväder. Det är nog fler än Pelle som vill det. 

(null)

(null)

Dåligt väder är bra när man ska sova på dagen efter nattens jobb. Det har regnat och regnat så både hund och jag varit blöta efter våra promenader. När vi gick iväg till jobbet igår kväll tog jag på regnjackan, men Eddie var så blöt att jag fick frottera honom med en handduk när vi kom fram. Kanske dags för regnrock till honom också.

Mitt i veckan!
Hoppas på en trevlig onsdag 🤩


3 kommentarer

S

26 May 2021 10:48

Sova när det regnar känns spontant rätt och riktigt. Men du har förstås inget val, Eddie behöver sitt. Regnrock till Eddie, ja varför inte? De där pälsarna kan bli rejält blöta. Och så kan man skaka av sig på matte hihi.

Ha det bra idag, och det sägs att solen ska skina i helgen

Kram!

Micke

26 May 2021 12:08

Vilken liten sötis, bra ide där, är det skitväder är det lika bra att sova ;)
Tyvärr kan ju vi människor i arbetslivet inte följa vädret på samma sätt, men det hade ju varit fint om det var så.

Ha en fin fortsättningen på onsdagen.

Ibod11 - Ingrid

26 May 2021 18:47

Smart katt som vet att regn och rusk betyder sova. En jättesöt kisse och vilka fina bilder på honom :D En regnjacka till Eddie kanske vore bra och då ska han väl ha stövlar också. Men kanske gillar han mer att bli riktigt gnuggad och torkad av matte :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej