Då var firandet över!

4kommentarer

Vilken intensiv helg med alla tänkbara ingredienser. Jobba, sova, fira, mysa, äta, många långpromenader och så äta igen. Det är alltid lika härligt att samla barnen för umgänge. Jag bakade våfflor, tre dubbla våffeljärn hade jag igång samtidigt för att inte väntan skulle bli för lång. 

(null)

(null)

(null)

Perfekt att fixa våfflorna ute i dessa pandemitider. Tur med vädret hade vi också.  

(null)

(null)

Fina presenter fick jag också, de är ju för goa de där ungarna. 

(null)

(null)

Teet var mycket smaskigt, lite roligt när butiken gör egna blandningar. I presentkortet finns en picknick som jag kan utnyttja när jag önskar. Mycket trevligt att se fram emot. 

Även min mamma har blivit firad på sin 85-års dag. Det var bara jag och mina syskon med respektive som grattade. Mamma var så nöjd och glad, hon tyckte att allt var helt perfekt. Det vill ju gärna bli det när jag fixar 🤣

(null)

Så får jag väl passa på
att önska sommaren välkommen❣️

4 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

02 Jun 2021 20:21

En riktigt härlig våffelfest med sol som extra bonus :D Och massor av goda tillbehör bjöd du på också. Mysigt att kunna samla alla och vara ute i det sköna vädret.
Kram

Ibod11 - Ingrid

02 Jun 2021 20:21

En riktigt härlig våffelfest med sol som extra bonus :D Och massor av goda tillbehör bjöd du på också. Mysigt att kunna samla alla och vara ute i det sköna vädret.
Kram

Gittan

03 Jun 2021 06:40

Så mysigt det ser ut och härligt med barn och barnbarn. Gott med våfflor det var nog uppskattat kan jag tänka mig. Och du är också uppskattad förstår jag, visst känns det härligt. Kram och ha en bra dag.

S

03 Jun 2021 19:31

Vilken partyhelg, och våffelproffs är du också, tjusigt! Nu känns det som sommar, härligt att kunna vara utomhus. Mina barnbarn fick också våfflor hörde jag, med sådana där gamla järn som man gräddar över öppen eld. Förstår om dina barn och barnbarn gillar mormors mysiga påhitt.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej