Mellan Sundsvall och Östersund

1kommentarer

Efter en god hotellfrukost lämnade vi Sundsvall på söndagsmorgonen för vidare färd mot Östersund. Här är så fantastiskt vackert längs med vägen med alla blommor vid vägrenen och fina vidder. Ögonen vill inte blinka av rädsla att missa något. I Gällö blev det glasstopp och en långpromenad med Eddie. Naturligtvis blev det även ett bad eftersom Eddie tycker det är skönt att svalka sig. 

(null)

Under promenaden så fann jag dessa smaskiga bären. Hoppas de mognat tills jag kör hem så stannar jag och plockar de då.

(null)

Fortsättning följer 🤩

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

07 Jul 2021 06:50

Sverige är vackert men inget slår Jämtland :D Trots att jag bor här så bultar mitt hjärta lite extra när jag ser dina fantastiska bilder :D Hoppas vi får se fjällen klart och tydligt idag.
Kram

Kommentera

Publiceras ej