Hej då juni!

3kommentarer

Jag är inte riktigt redo att säga farväl till juni känns som om den nyss kom. Att ta farväl är inte min grej, helst inte när den innehåller värme och glädje. Vi var inte riktigt färdiga med varandra faktiskt. Jag bad dig stanna lite till, bara några dagar. Du har varit fantastisk med allt som du bjudit på. Tack för denna gången. Förhoppningsvis ses vi igen nästa år. 

(null)

Avlutade månaden med dessa båda godingarna.

(null)

Så passade vi på att äta lite också.

(null)

❤️

3 kommentarer

Micke

01 Jul 2021 18:21

Jo, där fick vi ju vinka adjö till juni igen, tiden gick fort tyckte jag men nu får vi hoppas att juli tar lite längre tid på sig ;)
Men får man bara ha hälsan i behåll så kommer juni så småningom på nytt besök.

Ha nu en fin inledning på Juli. :)

Ibod11 - Ingrid

01 Jul 2021 18:57

Jag är ganska säker på att Juni kommer tillbaka nästa sommar...och nästa...och nästa :D Men jag håller med om att det har varit en fin månad. Men nu ser jag framåt mot allt kul som väntar. Om vi har tur så kan jag handla lite innan ni kommer :D Men du behöver inte oro dig. Jag har en ganska välfylld frys så om inte mina nya kort hinner komma så behöver vi ändå inte svälta :D
Kram

Gittan

01 Jul 2021 21:10

Jag håller med, Juni har ju nyss kommit så den känns inte klar än. Men vi får hoppas på en lika bra Juli och resten av sommaren. Ha en bra kväll. Kram.

Kommentera

Publiceras ej